Steeds meer klanten ontdekken Actief Optiek

Al eerder schreven we over de samenwerking met thuisopticien Alem Ibric van Actief Optiek. Veel van onze klanten hebben inmiddels de weg naar de “opticien aan huis” gevonden. Eén van die klanten is Rien Gerritsen (83) uit Chaam. Sinds een half jaar komt Actief Optiek bij Rien thuis. En hij is er blij mee. “Echt goede, persoonlijke service. Je hoeft maar te bellen en Alem staat voor je klaar, van oogmeting tot het bijstellen van de bril”, aldus meneer Gerritsen.

Klaar met deeltaxi’s en wachttijden

“Mijn ogen waren al een tijdje slecht”, vertelt Rien verder. “Naar de opticien in de stad was voor mij heel moeilijk. Vanwege mijn slechte zicht durfde ik namelijk geen auto te rijden. Een deeltaxi regelen is ook zo omslachtig en je bent vaak erg lang aan het wachten. Of ga eens naar de huisarts om je ogen na te laten kijken. Daar zit je ook al snel drie kwartier te wachten en daarna mag je geen autorijden, omdat je ogen zijn gedruppeld”, aldus de 83-jarige Gerritsen.  

 

Afspraak wanneer jou dat uitkomt

Actief Optiek, de opticien aan huis, bleek voor meneer Gerritsen een ideale uitkomst. “Heel toevallig las ik in dat krantje van jullie (Actief Actueel) het stukje over Actief Optiek”, zegt Rien. Actief Optiek was precies wat Rien zocht: een opticien aan huis met wie hij een afspraak kon maken wanneer hem dat uitkwam. “Ik heb toen meteen de telefoon gepakt en Actief Zorg gebeld”, praat Gerritsen verder. “Ze hebben toen gelijk alles afgehandeld; hoefde ik eens níét te wachten”, lacht de inmiddels tevreden klant van Actief Optiek.

 

Thuis je nieuwe bril uitzoeken

Rien verwonderde zich over het ruime assortiment brillen dat Alem zijn woning binnenbracht. “Hij had zoveel brillen bij zich, stuk voor stuk prachtig”, glundert Rien. “Alem nam ook echt de tijd, zodat ik de brillen in alle rust kon bekijken. Intussen dronken we heel huiselijk een “bakkie koffie”, vers gezet door mijn vriendin. Bij de tweede bril was het trouwens al meteen raak. Ik vond hem direct prachtig, helemaal mijn smaak.”

 

Actief Optiek ziet klant als mens

Ook was Rien onder de indruk van de snelle (gratis) service van Actief Optiek. “Mijn bril zakte op een gegeven moment een beetje van mijn neus”, praat Rien verder. “Eén telefoontje naar Alem en hij kwam dezelfde dag nog (kosteloos) mijn bril heel vakkundig bijstellen. M’n bril zit nu weer helemaal perfect. Dat is hoe Alem werkt. Hij staat direct voor je klaar. Je bent geen nummer bij hem, hij ziet je echt als een mens. Soms helpt hij me zelfs nog even met mijn administratie. Dat vind ik heel bijzonder. De klant is bij hem écht koning!”

 

Meer informatie: actiefoptiek.nl of belt u voor een vrijblijvende afspraak 088-750 83 95