Heeft u een klacht of compliment?

Terugkoppelen aan Actief Zorg

Uw ervaringen met onze dienstverlening zijn voor ons zeer waardevol. Door goed te luisteren naar uw opmerkingen, blijven wij leren en kunnen we ons verbeteren.  Dus heeft u een compliment of klacht? Aarzel dan niet en koppel aan ons terug. Wat uw opmerking ook mag zijn, wij zullen hier altijd iets mee doen.

 

 

 

Klachtenregeling

Wanneer uw terugkoppeling een klacht betreft, willen we hier extra zorgvuldig mee omgaan. Daarom hebben we een klachtenregeling opgesteld. Hierin staat beschreven wat u van ons mag verwachten wanneer u een klacht heeft.

Klachten of gevoelens van onvrede worden bij voorkeur eerst door de klant met de betrokken medewerker besproken. Komen deze er samen niet uit, dan kan ook de co√∂rdinator, wijkverpleegkundige of regiomanager betrokken worden. Wordt ook hiermee niet tot een passende oplossing gekomen, dan wordt de interne klachtenfunctionaris erbij betrokken. 

Klachtenjaarverslagen

Klagen heeft bij veel mensen een negatieve klank. Dat is jammer, want klachten kunnen bijdragen aan het verbeteren van de situatie voor klanten en voor ons. Een klacht zien wij bij Actief Zorg dan ook liever als een advies om de kwaliteit van zorg te verbeteren. In onderstaande jaarverslagen kunt u teruglezen hoe veel klachten er door ons zijn geregistreerd en wat er met deze klachten gebeurd is.