Floortje
Op 5 en 12 september hebben onze klantadviseurs en wijkverpleegkundigen kennisgemaakt met Floortje. Collega Paul Arnold legde uit hoe deze handige webapplicatie werkt en hoe het ons en onze klanten kan helpen.
Nu vraag je je misschien af: wie ís Floortje? Het betreft niet een nieuwe collega, maar een webapplicatie. Floortje helpt bij het vinden van ondersteunende zorgtechnologieën en hulpmiddelen voor onze klanten. Dit kan handig zijn tijdens een intakegesprek of herindicatie. Samen met de klant beantwoorden onze medewerkers de vragen die Floortje stelt over de situatie. Op basis van de antwoorden geeft Floortje suggesties die ze meteen kunnen opslaan in het zorgplan en aanvragen.
Collega's over Floortje
De deelnemers gaven aan dat Floortje gebruiksvriendelijk is. Het geeft hun inzicht in de verschillende technologieën en hulpmiddelen, waardoor zij hun kennis verbreden hierover. Ook kunnen ze op deze manier beter hulp op maat aanbieden.
Waarom kiezen we voor Floortje?
Floortje past goed bij onze kernwaarden: verbinding, zelf kiezen en zelf doen. Verbinding doordat onze medewerkers meer tijd hebben voor waardevolle aandacht. Zelf kiezen omdat onze klant kan besluiten welke hulpmiddelen bij hem of haar passen. Zelf doen, omdat onze klant met deze hulpmiddelen weer wat zelfstandiger kan worden. Met Floortje geven we onze klanten meer vrijheid.